01.10.10

Idag hade jag absolut ingentin att göra förutom att söka jobb på datan. Så när Gunn drog till jobbet så gick jag fortfarande runt i pyjamas. Som tur var hörde Elin av sig så vi sågs vid 15 och drog till IKEA. Hon köpte ett bestickställ och sen moffade vi i oss av IKEAS billiga mat!!
Båda hade varit utan riktigt god mat på ett tag så vi sattsade! Själv köpte jag korv med dricka, kanelbulle och mjukglass mmm.

Blev alltså en riktigt bra dag idag med! Om ca en timme kommer Gunn hem, då får vi väll se vad vi gör denna fredag. Jag hör att grannarna våra redan börjat förfesten, basen går för fullt hos dem. Vi tror vi hör dem främst genom luftkonditioneringen i duchen för ibland låter det som de har fest i vårt badrum. Tyvärr har vi aldrig sett grannarna så vi har ingen aning om vilka de är....

Jag har ju fått mitt fredagsmys idag i alla fall :D

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0