Vilodag

Nu jobbar jag sex dagar i veckan så söndag är min enda vilodag! Det är riktigt mycket kunder nu så vi springer i princip runt för att kunna hjälpa alla men det är kul! Min chef kom in en snabbis igår när jag stängde och sa att jag var jätte duktigt så det var kul att höra!

Idag så måste jag ta tag och handtvätta lite kläder.. Jag mailade faktiskt en person nu på morgonen som ville ge bort sin tvättmaskin gratis. Det är ju en massa som lägger ut på Finn.no att man får det om man hämtar det. Så det vore ju toppen om Elin kunde låna en bil och hjälpa oss att få hit den.

Vi har planer på att hon ska flytta in hos oss men då behöver vi ju en tvättmaskin först! Det vore jättekul om hon bode här och det vore ju skönt ekonomimässigt både för henne och oss!

Nu måste jag sätta igång här och sen ska jag iväg och kolla när hon spelar match!!

Jag längtar tills vi julpyntar här! Det är så mycket mysigare att gå upp då! :D

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0