17.11.10

Vet inte hur jag tänkte med klockan men vi sammarbetade inte ihop idag.. Precis när jag skulle springa till tåget så insåg jag att det är en timme kvar tills jag måste gå! Kändes väldigt snopet när jag är helt klart och tryckt i mig frukost fast jag egentligen inte var hungrig än. Men man ska väll inte klaga på en extra timme hemma!

Gunn är ju ledig idag så hon sover som en stock. Blir lite annorlunda att hon är hemma både när jag går och kommer, fast egentligen så märks hon ju inte så mycket när hon sover haha

Vi jobbar ju mest hela tiden,vilket faktiskt är väldigt bra för då får man ingen tid till att tex gå i affärer. Att båda har jobbkläder gör ju också att man inte kan klä sig snyggt till vardags. Bara det gör ju att man sparar in en förmögenhet. Hemma hade jag nog inte kunnat hålla mig ifrån alla höst och vinterkläder...

Hur mysig är inte den här jackan tillexempel? Var grymt sugen på en liknande precis när vi kom till Oslo men jag lyckades hålla mig ifrån affärer. Hemma hade det ju aldrig gått...

/Johanna



Kommentarer
Postat av: Carina

Den jackan var snygg man kan nästa tro att det är du som har dden på sig. Vart hittade du den?



2010-11-17 @ 12:45:25
Postat av: Johanna

Den kommer från HM, jag vill ha!! hahah

2010-11-18 @ 10:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0