Update: provresultat

Jag kom lite tidigare till jobbet och ordande allting - och jag missade inte en enda sak! :D Det kändes väldigt konstigt att vara ensam i hela restaurangen men det gick bra. Min chef sa att jag var väldigt duktig och att hon var stolt över mig! :D

Det enda jag vill/ska/håller på att lära mig mer om är hur man pratar med sina "anställda" alltså hur man på ett bra sätt delar ut arbetsuppgifter så att de gör sitt bästa. Och sen ska jag komma ihåg och se på att de har utfört dem. Men jag tycker det är ganska jobbigt fortfarande att be mina kompisar göra om saker, som de precis har gjort eftersom de inte har gjort ett tillräckligt bra jobb...:/



/ Ellinor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0