Pannkakor till frukost, lunch och middag

Igår efter jobbet så kom Elin och hälsade på! Vi satt och pratade i flera timmar och sen satte vi på Crazy beautiful. Det var evigheter sen jag säg den filmen, jag älskade ju den förut. Nu somnade båda inom en kvart men de va nog inte filmens fel.
I morse så tog vi en promenad till Ica och köppte pannkaksmix och sen lagade vi massor med pannkisar som vi tryck i oss. Det blev en riktigt god brunch! Jag tyckte godaste pålägget var kanel och socker eftersom det blev som kanelbulle men Elin röstade för chokladpannkakor (Nej Gunn vi åt inte upp allt chokladsmör!). Det blev några över så nu får vi båda matlådor till jobbet också.

Egentligen har jag och Elin kännt varandra väldigt länge nu!
Först så var vi på en veckas Ålands cykling tillsammans på våren i sjuan, där vi lärde känna varandra.
Sen var vi på samma tre veckors konfirmationsläger sommaren till åttan, då vi blev riktigt bra kompisar.
Sommaren till gymnasiet så råkade vi hamna på samma språkresa, en weekend i London och tre veckor på Isle of wight. Vilket ledde till att vi även åkte ner till Göteborg tillsammans under ettan på gymnasiet för att hälsa på folk vi lärt känna från språkresan.
Mellan detta så har vi ju såklart också setts och nu så har båda av olika anledningar hamnat i Norge. Så det kan blir!


(Språkresan, tjejgänget!)


(Bild från Göteborg på reunion från språkresan)

(Bild från Göteborg på reunion från språkresan)

Alla bilder från konfirmationen är tyvärr på datorn hemma... började få lite nostalgi.

/Johanna


Kommentarer
Postat av: Fia

Va liten du var där :P haha är allt bra med dig? Du kommer väl hem till jul?

2010-11-09 @ 21:17:14
Postat av: Johanna

Allt är bra med mig! Troligtvis inte... men vi får se!

2010-11-10 @ 21:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0