På riktigt

Nu är jag skiftleder på riktigt :D Jag har fått min vita skjorta och kjol som jag måste ha varje dag. Till det har jag en skarf och strumpbyxor. Och igår fick jag min namnbricka också. Känns jättekul att det går så bra också jag har gjort allting rätt de två senaste stängningarna så att det är ingen annan skiftleder som kommer och kollar när jag stänger längre.

Idag är jag ledig så jag har mycket bra saker på planeringe bland annat sova, kolla film, tvätta skjortan (:/), dricka te och äta godis!

Ps! Jag har kommit fram till att det inte kunde ha gått bättre, jag menar alltihopa - att vi flyttade till oslo, fixadfe en asnajs lägenhet, fick ett jobb (blev befordrad:D) så jag är väldigt glad att vi gjorde det här nu och inte tog den enkla vägen ut, när vi stötte på problem i början.

/Ellinor


Kommentarer
Postat av: Moa

Grattiis<3! :D haha

2010-11-17 @ 19:32:57
Postat av: Elli

Tack toa :D när kommer ni och hälsar på daa??

2010-11-22 @ 09:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0