Onsdag

I morse var jag ducktig och gick upp och sprang innan jobbet, känndes väldigt skönt. Det regnade inte idag heller vilket gjorde att jag faktiskt orkade ta mig ut.
När jag kom hem käkade jag och Gunn frulle och kollade på film, innan jag skulle till jobbet.
Det var tredje gången jag stängde idag så nu har jag börjat få in rutinerna! Alla som jobbar där är jätte goa så jag trivs jätte bra!

Nu sitter jag och kokar lite tortilini, Gunn jobbar ju till 01 i natt så jag är helt alene i kväll...
Egentligen är det ju faktiskt lillördag idag och jag är ju ledig i morgon. Men vi är ju duktiga här i Norge och sparar pengar så jag får väll krypa ner och kolla på en film eller något.

Remember me är ju alltid bra!



/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0