Mina egna pass!

Nu kör jag mina egna skiftledarpass! Det har varit jättekul och spännande att lära sig alla nya grejer och så. Och nu kan jag allting (okej, men nästan..) Så imorgon ska jag skriva dags schemat och ta hand om allting själv! Känns jättekul att jag har gått frammåt och får göra andra saker än att bara stå i kassan och steka hamburgare. Fast jag måste erkänna att räkna alla kassor vid dagens slut (efter 8-9 timmars uttröttande arbete) är ganska svårt eftersom man är så slut i huvudet vid den tiden.

Och imorgon kommer mamma och hälsar på! Det ska bli kul att visa henne allting men väldigt tråkigt att jag jobbar så mycket den här helgen (och neeeej, jag kan inte ta ledigt när jag har skiftledar upplärning!)

Bild från Öland 2009

/Ellinor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0