Min otroligt tidiga dag

Idag gick/hoppade jag upp ur sängen klockan 05.00 (min mobil låg på golvet en bit bort - och jag ville inte väcka Johanna). Men jag tog mig till jobbet och började klockan 06.30 - uhijaa :/

Vi hade besök idag på restaurangen, av han som äger den och någon annan viktig gubbe så alla var uppstressade och allt skulle vara perfekt hela tiden.

Och det dagens "roliga" händelse var att han som äger restaurangen och är "chef över min chef". Kom fram till mig, och sa att jag var väldigt duktig och att han har hört från min chef att jag var väldigt duktig. Han berömde mig för att ha blivit befordrad så snabbt som jag blev och sa att min chef alltid skröt om hur duktig jag var! :O :D Jag som inte ens trodde min chef tyckte om mig! haha :D

Ikväll blir det middag på IKEA med Elin Pelin:D



/Ellinor

Kommentarer
Postat av: Susanna

Grattis! Att du är duktig vet vi ju alla :)

2010-11-21 @ 10:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0