Maximalt utnyttjande av tepåsar

Har druckit ungefär 2 liter te idag om jag ska uppskatta en siffra. Te påsen har hela tiden legat i kastrullen så de sista kopparna men chai te har inte smakat speciellt mycket. Jag har lite ont i halsen och försöker bota mig själv men sömn och te! Vilket är en väldigt skön kur, samt så åt jag upp resterna av Johannas kladdkaka (som jag förövrigt inte tycker att det var något fel på!). Jag jobbar väldigt annorlunda tider än vad Johanna gör så jag ser knappt röken av henne och jag har vänt på mitt dygn totalt.

Jag ser fram mot Onsdag och Torsdag nu eftersom de är de enda dagarna som jag är ledig på den här veckan. Imorgon ska jag köra skift igen, vilket betyder 9 timmars jobb pass med inga raster och en väldig stress hela tiden men det ska gå bra! Jag har fått väldigt dåligt omdöme på mina stängningar som jag har gjort då jag har glömt vissa sakr (Jag tycker verkligen inte att det var mitt fel då jag inte hade blivit upplärd på rätt sätt, så jag visste inte ens om att de sakerna skulle göras!) Men stängningen på Lördagen fick jag väldigt bra omdöme på! Vilket känns skönt... Då får man lite hopp om att man faktiskt kan klara av det här. Och imorgon ska jag få hjälp av två tjejer som är väldigt duktiga vilket ska bli intressant och lärorikt! Nu ska jag ta mig en dusch och sen försöka komma i säng, så det inte blir lika sent som igår...

Men what more to say than "facebook kills" som en på mitt jobb sa idag, när jag sa att jag var trött, och han förstodd direkt att det var för att jag satt inne på facebook hela nätterna, efter jobbet ("som alla andra"). Jag brukar vanligtvis sluta mellan ett och halv två på nätterna.


Ps! Rekomenderar starkt detta Chai te! Älskart!


/Ellinor

Kommentarer
Postat av: Susanne

Krya på dig älskling! Hoppas du inte blir sjuk!

2010-11-15 @ 13:16:19
Postat av: Ellinor

jag dricker en massa te och har ledigt tv å dagar nu så jag ska se till att bli lite bättre :)

2010-11-17 @ 15:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0