Måndag

Igår tog jag och Susanne en fyra timmars promenad runt i Oslo. Vi gick förbi slottet, ner för Karl johan till operan. Sen gick vi till en borg som ligger där som försvaret håller till vid. Efter det så gick vi till Akersbrygge och tog en fika innan vi vandrade hem igen.
På kvällen åt vi fläskfilé, ris, bea,banan, broccoli och sallad till middag sen äppelpajj till efterätt.
En trevlig söndag!

Gunn och hennes mor åkte ju till Sverige tidigt i morse, de skulle landa runt 9 tror jag. Vid den tiden vaknade jag och gav mig ut på en joggingrunda. Det är -2 grader här och det känndes i luften, ett tunt skickt av is började lägga sig på vattnet också.
När jag kom hem tog jag och dammsög hela lägenheten, jag förstår inte hur den hela tidenlyckas bli så skitig.

Nu sitter jag och käkar frulle, ska strax iväg till jobbet!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej och tack för guidningen!

Oslo är vackert!!!

2010-11-09 @ 19:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0