Ledig dag

I morse tog jag och Gunn en riktigt lång sovmorgon!
Vid frukost passade vi på att öppna morfars lingonsylt som jag tog med från Sverige, riktigt god!



Efter frukost gick vi och handlade lite "måste ha grejer" som mjölk, toapapper och knäckebröd. Vi lyxade faktiskt till det lite också med russinbollar.
När vi kom hem så storstädade vi lägenheten. Hur är det möjligt att två tjejer kan få det så skitigt, ett sånt kaos? Vi lyckas ju i alla fall.
Nu är det i alla fall fin och fräscht igen, Gunns mor kommer ju i morgon så det är ju bäst haha.

Efter storstädningen så lagade vi till en god taco-middag. Sen la vi oss med bollar och te för att kolla på Vänner. När det var dags för Gunn att gå till jobbet så följde jag med och "lämnade av henne" så jag också fick en promenad.

Det känns att vinter är på väg nu, det är riktigt halloween mörkt ute nu. Det är det som är mysigt med snön sen, att den lyser upp allt igen. Medans vi väntar på att snön ska komma så får vi passa på att mysa med en massa värmeljus!

/Johanna

Kommentarer
Postat av: Susanne

Haha, skönt att det är nystädat då!

Ses imorgon!

2010-11-04 @ 19:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0