I min nattmössa

Jag har vänt på dygnet totalt nu efter att ha jobbat natt, så igår (imorse) kunde jag inte somna förren klockan 05.30. Och imorgon börjar jag jobba kl 06.30... Hur ska det här gå?? Tips någon?!

 

Har också planerat in att ha en löneförhandling med min chef imorgon.... spännande :P Jag har övat en del på johanna nu så hon tycker nog jag är ganska jobbig haha :P

 

Jag fick en mössa av min pappa när jag var hemma i Sverige och hälsade på, (som är lysande orange) som jag har på mig hela tiden. Speciellt när jag sover - eftersom det är så praktiskt att kunna dra ner den framför ögonen när det är för ljust i rummet!

 


Ny köpt tröja, från Bikbok (var på 75% REA :P)
Så jag betalade bara 74.50 NOK för den :)

Jag ville ha en ännu större så den blir OVERSIZE men det fanns bara storlek M :((

/Ellinor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0