har gått med i en kör!

Nu har jag haft en riktigt rolig dag! Jag var på jobbet i tre timmar och efter det åt jag min matlåda på kontoret (ska inte äta Mc Donlads mat alls på ett tag nu) Sen åkte jag och två jobbar kompisar till mig iväg en bit med buss och tunnelbana för att komma till en replokal där vi hade kör - (eller hur man ska säga?) Ägaren till vår Mc Donalds har startat en kör för oss arbetare - vilket är jättekul :D! Han som leder kören ska vara väldigt duktig och bor i Norge och i Tyskland och leder körer runt hela Europa, han heter Egil Fossum. Det var jättekul men läskigt också - han pekade på en ibland och då fick man sjunga lite solo för att han skulle placera en i rätt grupp (säger man så? Jag blev allt iaf :P)

Efter kören som pågick i 2 timmar (kommer att vara varje Torsdag nu och går absolut före jobbet säger de :P om man står på schemat på onsdagskväll har man ägarens tillåtelse att strycka över sitt namn och skriva kör (haha :P).

Jag var i alla fall tvungen att åka tillbaka till jobbet och arbeta mellan klockan 23-01... lite segt men det vaqr ganska stilla så det var kul - jobbigt bara att jag fick stänga köket ensam :P Men jag får höra hela tiden hur duktig jag är för att inte ha arbetat på Mc donalds innan - vilekt alltid är kul att höra ju :P men jag pratade med Espen (ägaren) och han sa att det inte skulle hända igen (att jag var tvungen att arbeta efter kören) Eftersom nästa gång ska vi ut och äta pizza tillsammans alla från kören :D Gud va kul det ska bli! :D

/Ellinor


Kommentarer
Postat av: Moa

Åh vad roligt!! :D hihi <3

2010-11-27 @ 11:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0