1 December

Nu har vi bott här i Oslo i tre månader. Helt sjukt att tiden har gått så himla snabbt och det är ju verkligen roligt att vi trivs så bra! Imorgon börjar julkalendern och innan man vet om det så är det julafton. Vi har pratat om all mat vi ska köpa för på julafton ska vi inte spara! Och vi har en nyårsfest inplanerad också! Det är en fest med 40 tals tema med mina Mc Donalds kompisar. Det ska bli jättekul.

Idag har jag varit ledig vilket har gett mig tid att ta en lång promenad på Karl Johans gata, titta i några butiker och införskaffa en ny halsduk. Som skall lämnas tillbaka eftersom den sticks.

Jag fick med mig några mörka bilder





/ Ellinor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0