1 advent

Idag är det första advent och utanför fönstret är det snöstorm. Ellinor öppnade i morse så hon gav sig av i ottan och jag tog sovmorgon. När jag vaknade var jag sugen på en springtur men när jag kikade ut genom fönstret så blev jag genast otaggad. Sen kom jag på att man åker ju faktiskt längdskidor i snö och kyla så då borde man ju faktiskt kunna springa också. Så jag satte på mig underställ, sprinkläder och mössa, sen gav jag mig iväg. Det var inte speciellt mycket folk ute, mest folk som rastade hundar. Eftersom jag inte tränat på länge så hade jag en massa spring i benen så jag joggade runt i ca 40 min. Väl hemma så tog jag tag i städningen och dammsög hela lägenheten när jag ändå var ofräch. Sen gjorde jag en hårinpackning och ansiktsmask och satte igång att tvätta lite.
Efter detta så smakade gröten sjukt gott!!

När Gunn kommer hem sen så ska vi pynta hela lägenheten så får ta och visa hur det blev sen!

I veckan så fick vi ett julkort, en adventskalender. Det första och kanske enda julkortet i år!
Än är det inte dags för första luckan men snart så!



/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0