Mamma hälsar på

Annandag jul så kom min mamma och hälsade på!
Efter att ha tagit en lång sovmorgon så mötte och och Ellinor henne vid tåget. Efter att ha lämnat all packning så tog vi en promenad och när vi kom hem så lagade vi middag. Hon hade tagit med sig en massa julmat som vi inte haft på vårt julbord så det var gott gott gott. Efter middagen så fikade vi och öppnade julklappar, en mini jul. Jag fick en kamera (!!!!), ett halsband, vantar och en tröja. Ellinor fick också en massa presenter som hennes mor skickat med!

På söndagen så jobbade Ellinor så jag och mamma tog sovmorgon. Efter frukost så tog vi en långpromenad och jag prövade min kamera! Vi gick förbi Ellinor och fikade innan vi gick hem och lagade mat, chiliconcarne. På kvällen kollade vi på pearl habor, jag kan inte se den utan att grina!

På påndagen så tog vi oss till Tryvann vinterpark alla tre och åkte skidor (jag åkte snowboard). Det var super mysigt och kändes konstigt att komma till fjällen efter en halvtimmes T-bane!

Idag så följde mamma med mig ut till Sandvika och tittade vart jag jobbade. Sen på min rast så gick vi och åt suchi och fikade. Efter det så åkte hon hem till lägenheten och sen så följde Ellinor henne till tåget. Jag jobbade 10h idag så nu ska jag hoppa i säng!!

En drit koselig julhelg måste jag säga!!




/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0