LEDIG

Idag är jag ledig första gången efter att ha jobbat nästan tre veckor i sträck! Detta firas med att besöka Elins jobb och BADA!! :D
Även om jag jobbat så mycket senaste tiden så har jag faktiskt hunnit med en massa på kvällarna. Om jag varit hemma 21 så har ja käkat middag å träffat vänner 22, sen kunnat komma hem å lägga mig 02. för att gå upp klockan 10. (har då sovit 8h) och börja jobbet klockan 12. Det har bara varit att anpassa dygnet lite men det är det så värt!
Förra helgen (inte den som var precis utan den innan) gick jag ut med några kompisar så kom Gunn dit sen när hon stängt donken. På söndagen va jag hemma hos en kompis å kollade på film, åt middag och sen åkte vi pulka!

På lucia så tog jag och Gunn en lucia-öl med en kompis och på tisdagen så tog jag en fika efter jobbet osv. Man hinner hitta på en massa kul bara man vill!

I Fredags så tog vi en öl med Gunns jobbarkompisar innan vi gick hem till en tjej som heter Jenny och hade lite förfest. Men istället för att dra ut sen så gick vi faktiskt hem för både jag och gunn öppnade på lördagen.

På lördagen sen var tanken att gå ut men vi kom på att det var enda gången innan jul som vi båda kunde julbaka så vi sattsade på det! Vi bakade lussebullar, kola och knäck. Allt blev skit gott även med lite improvisation då vi inte hade allt! På kvällen sen så kom några kompisar förbi och provsmakade allt.
Elin kom förbi på söndagen å käkade middag med oss och provsmakade julgodiset hon med och vi fick 10 E´n av 10 möjliga! Det ni!







Nu är det inte alls lång tid kvar till jul! Tiden bara springer förbi!
Gunn kämpar på med donken och har börjat plugga till sin skiftleaderkurs nu, hon sov väll ca 4h i natt innan hon gick upp och pluggade igen. Jag hoppas verkligen det är värt det och att hon klarar kursen för annars har hon ägnat sjukt mycket energi på donken. Men hon klarar det säkert det är ju Ellinor vi pratar om! Ducktig tjej där, vem om inte hon kan plugga!

Så allt är bra med oss även om uppdateringen varit väldigt dålig.. vi har väll haft fullt upp med att leva haha.

/Johanna

Kommentarer
Postat av: Göran

Mysigt ni verkar ha det! Skönt med lite långledigt för er i julhelgen! Julkramar från Pappa!

2010-12-21 @ 13:02:52
Postat av: Elli

naw! tack jojjo! :D du är så gullig du!

Jag är ganska stolt fotograf lr hur ;)?

2010-12-24 @ 02:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0