Koseligt! (mysigt)



Så här mysigt har vårt vardagsrum blivit nu! Jag och Gunn var på IKEA igår och köpte kuddar, soffbord, filtar, en blomma och lite mat. Vi stormtrivs!

Idag kommer älskade Lisa hit och hälsar på! Egentligen skulle jag jobba idag 11-19 och det var ingen som kunde ta eller byta min tid. Så fick jag ett sms från min chef igår att hon hade fixat så jag kunde vara ledig hela dagen! Hur gulligt är inte det? Jag tror jag har världens bästa chef!

Så nu har jag städat lite här och vid 14.30 så ska jag möta Lisa på stationen!

/Johanna

Kommentarer
Postat av: Pappa

Kanoners! imponerad av hur ni kan fixa till det tjejer! vi kikar på om vi kan göra ett Norgebesök efter nyår! Myspys på er! /pappa

2010-12-04 @ 15:40:50
Postat av: Susanne

Va mysigt! Vilken söt liten gran! Och fint med soffan!

Ha det bra!

2010-12-05 @ 12:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0