Julafton!!








På julafton så jobbade jag 9-13. Det var väldigt lugnt i butiken och när jag kom hem från jobbet så åt jag lunch med Ellinor som då åt frukost. Hon jobbade natt dagen till julafton och när hon kom hem klockan 02 så vaknade jag och vi åt lite natt-julmat och satt och småpratade. Så när jag kom hem ifrån jobbet på julafton var jag ganska trött men det gjorde inget eftersom man ska slappa på julen!

Vi lagade egna köttbullar, tittade på kalle anka åt sen en kämpegod julmiddag. Det var både köttbullar, prinskorv, lax, potatis, gravlaxsås, ägg, julbröd osv. En massa gott!

Efter att blivit galet proppmätta så gick vi ut och åkte pulka vid slottet. Det var jätte mysigt och när vi kom in så orkade vi trycka i oss lite fika med! Vi tittade på Astridlingrens jul och öppnade julklappar!

Supermysigt måste jag säga! Vi skypade med båda våra familjer så vi fick "fira lite jul med dem med".

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0