Dan före dan före dan före doppardan

Min lediga dag blev inte som planerad men guldvärd ändå! Sova utan väckarklocka, en god frukost, lite hemma träning, lite städning. Sen sitta å prata med en massa härliga människor på fb och lyssna på chill musik. Efter det iväg och träffa Elin. Vi lagade en mysig middag och sen lånade jag hennes tvättmaskin. Efter det åkte vi och kvälls shoppade men vi hittade ingenting. Elin åker hem till Södertälje i morgon så nu ses vi inte förens nästa år!

När jag kom hem så tog jag en varmdusch (det är svinkallt ute) och nu håller jag på att baka ökensand! Supergoda farmors kakor som jag blev sugen på att göra efter att elin berättat hur lätt det var!

  • 200 gram smör
  • 2 dl socker
  • 2 tsk vaniljsocker
  • 1 tsk hjorthornssalt eller 2 tsk bakpulver
  • 5 dl vetemjöl


 

/Johanna


Kommentarer
Postat av: Elli

De var goda men de såg lite läskiga ut hahah ;D

2010-12-24 @ 02:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0